Mellis



och lite info:

jag har för ovanlighetens skull en pluggfri helg

första melodifestivalen ikväll. är det så. har det redan gått ett år sedan man satt där i soffan och tänkte OJ har det redan gått ett år sedan förra melodifestivalen då också

jag är ofta sur på mamma pappa bror nu för tiden, och jätteglad mot alla andra. det är inte meningen att ta ut ilskan mot er jag älskar mest<3 sry

jag sjunger aldrig längre :(

kyla försvinn

haha alldeles nu, pappa: "Lydia kan du lyssna på musik i ett par lurar istället? jag lyssnar efter känsliga saker"
?

Emma ska vi sola imorn fast jag inte gillar det?

jag är kär i Chuck i Gossip girl. han är player och vidrig men snygg och rik

Kommentarer :

#1: Anonym

YEAH. Det vore fett skönt :D

skriven
#2: Anonym

chuck<3

skriven
#3: julia

LYDIA!! I love you!! bra att du fattar att chuck är assnygg!!! men du ska se när han är sig själv. asså som ed westwick, då är han ännu snyggare. han är brittisk.

skriven

Kommentera inlägget här :