Höll inte





hade fastbeslutat att INTE köpa nåt den här veckan, i matväg, då det har en tendens att bli asastora belopp som dras från kontot i slutändan. idag efter skridskopasset var jag på Hemköp med Felicia hon skulle köpa en macka. var sugen men höll mig. stolt och så. blev sen avsläppt i stan en minut innan bussen skulle gå. min morbror råkade åka förbi i exakt samma sekund och se mig. såååå ut från en bil, in i en annan och fick skjuts hem. made my day jag. har. bussfobi. nu för tiden. 

morbror skulle handla på Östenssons. "jag kan hänga med in om du kör mig ända hem" sa jag. glömde mitt köpförbud därinne...

om vi återgår till skridskor en gång, det är ju hemskt vad ont man får i fötterna och vad lång tid det tar att ta på sig allting! jag beundrar från och med idag alla hockeyspelare.
fast jag vill kunna va bra på skridskor. jag ska nog pallra mig upp till den dära isplanen vid mormor och åka i smyg och komma tillbaka om en månad som en skridskokung hejdå.

Kommentera inlägget här :