Fick sommarcravings ikväll

vakna och titta på himlen avgöra om blåheten kommer hålla i sig hela dagen eller inte

somna med bränd kropp

när man är i duschen och ser jättebrun ut

... sen går man ut i dagsljuset 

sola bada ute och GRILLA. kött med färskpotatis. färskpotatis bara med smör dill. mammas tzatziki

det blonda håret

cafét

promenader i shorts och stickade tröjor 

sommarfestkläder bara shorts och linne eller en klänning så himla enkelt. detta längtar jag till. hatar festa på vintern

solglasögon vill jag ha nya

man är dubbelt så snygg när man är brun

gräs

vad jag ska fota

synd man måste in i arbetslivet bara

ljust hela tiden

lukten av sommarregn

jowrdgubbar - btw undrar varför det heter så. var det några gubbar som en gång för längesen satt och grävde i jorden och hittade ett rött bär

Öland snälla åk dit med mig

smink används knappt

när man klarar sig från att fjälla

komma tidigast av alla till Varamon. somna på mage medan solen sakta men säkert stiger mot himlen. vakna när stranden är full av nåt jobbigt förbispringande barn med sandiga fötter

Skänninge marken. jag gillar den! lukten, för en gång skull se okänt folk spatsera omkring i min stad, varma munkar. Skänninge marken kommer aldrig bli jobbig för mig tror jag. det betyder att sommaren går mot slutet och att skolan börjar ja jag vet, men å andra sidan brukar jag vara ganska redo för allt det när den tiden kommer.
fast kommer ju inte ha nån skola och gammal älskvärd klass att återvända till i år. nu går jag och gråter

Ellos höstkatalog kommer väl nästa vecka i alla fall

Kommentarer :

#1: Anonym

ÅÅÅÅÅH!! Nu vill jag ha sommar :D

skriven

Kommentera inlägget här :