Det var bra gjort Lydia

jag bestämde mig klockan ungefär fyra för att gå till mormor och morfar. är tyvärr skitdålig på att besöka dem trots att vi typ bor på samma gata.
:(

men men man kan ju alltid förändras!
det var mys. så fort jag steg in satte mormor på kaffe och skalade räkor. hon och morfar skulle tydligen ha räkmackakväll, och jag var jättevälkommen på den som tur var. fyra stycken lyckades hon stoppa i mig, sen Anton Berg-choklad på det. allt sköljdes ner med kaffe.  
möms. 

morfar hade tydligen bytt mobilabonnemang idag också bara för att man fick en ny telefon på köpet om man gjorde det. lärde han att ta kort med den. tog två timmar.

liksom det första han började göra innan jag visade honom var att vända mobilens baksida mot ansiktet och titta in i det där hålet där kameran är. man ba neee morfar det är inte som en vanlig asgammal engångskamera man tittar i telefonskärmen hahaHA.

nu ska jag se top model.


Kommentera inlägget här :