Sorry kidz

träffat släkt och fått påskägg. blev som ett barn och ba JAAA ETT ÄÄÄÄÄGGGGGGGG när jag fick det fast innerst inne visste jag att när jag hade öppnat locket skulle jag ändå bara tycka om tio procent av godiset.

varför är det så att det är äckligt godis i påskäggen.

när vi åkte hem sen såg jag två små flickor gå påskkärringar. stannade bilen klev ur och gav dem mitt ägg! aldrig skådat så tindrande ögon förut!
kom på någon minut efteråt att det nog låg 20 halva godisbitar i det äckliga ägget.  

nu är det en extremt konstig känsla i kroppen. hela jag skriker efter sömn men det känns fett ovärt på en lördag. kan lika gärna bita i disktrasan tills kvällen är slut. insåg på Konsum att jag låg back i dygnsrytmen sa till Vincent att jag skulle hämta en ost men kom tillbaka med ett glasspaket.

"hallå skulle du inte hämta ost?"
"jooo VARFÖR TOG JAG GLASS DET SKA VI INTE HA" - gick tillbaka och ändrade.

typ som när man ska gå till ett rum kanske toaletten men går in i köket istället och ba... vad var det jag skulle göra nu igen...?

aop. KAN nästan inte använda månadslinserna. de må vara skapade i helvetets medelpunkt. nu ska vi äta pizza.

Kommentera inlägget här :