Jag skaaaa refresha bildgalleriet snart sen

skulle precis logga in på Facebook men frågade mig själv i tankarna om jag verkligen ville skåda alla miljarder statusar om den plötsligt kommande aprilsnön MAN BA JASÅ SNÖAR DET UTE FÖR JAG MÄRKTE INTE DET när jag gick hem i den sjuka motvinden från min aslånga danslektion. 

nae ska nog sluta skriva om saker jag stör mig på för sånt kan vara ännu mer störande. ibland.

det var verkligen en fröjd för själen att få dansa idag trots att jag var tvungen att stiga upp ganska tidigt och att jag bara sov typ i tre timmar inatt.

hem sen duscha omg vad. jag. duschade. aldrig funnits någon äckligare än vad jag var för en timme sen. nu är det bara samla krafter inför nästa tillställning vilket nog kan funka om jag känner efter - " blundar och önskar att människokroppen inte laddades ur lika snabbt som ett iphonebatteri".

de två bästa apparna just nu är Rumble och Mirrors. är så skönt när man ba ser hur många ord man kommer kunna dra med fingrarna och jag älskar ljudet på nåt sätt.



Kommentera inlägget här :