Jag måste skaffa ett jobb också

ligger här och slappar järnet i sängen. har bestämt mig för att börja plugga korsningsscheman 21.00 alltså exakt nu. ska bara göra det här meningslösa inlägget.
uppdatera för att uppdatera.

linserna ligger i linsbehållaren och det betyder att sömnmedlet inte är kvar i ögonen längre och att jag är redo att vara vaken så länge jag behagar. inga fler spindlar har krupit in genom fönstret och jag befinner mig i ett livsläge där jag trivs och mår så himla bra. det förtjänar jag väl.

har blivit så bortskämd med mitt schema också att jag inte ens orkade stanna på min enda lektion idag. hahahaaaaa jahaaa...

dagarna går för fort.

är det seriöst påsklov nästa vecka?
är det seriöst studentkryssning på tisdag?
är det seriöst veckan efter sen som we are in Bryssel?
är det seriöst mindre än tre månader kvar?

VILL SPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY av glädje sorg ångest sprallighet panik och 5649 känslor till.

jag kan inte få in det, samtidigt som jag måste börja göra det eftersom jag inte vill att tiden springer före mitt kloka medvetande. måste börja leva mer i nuet! ja! känns som att jag hela 2012 har levt i framtiden bara för att allt jag väntat på har kommit så jäfla snabbt.

Kommentera inlägget här :