Idas partyplace








allting inomhus var sommar och jag behöll den mysiga känslan tills det var dags att gå ut ur huset.
fylleskjutsen som jag gav tjejerna sen måste varit den äckligaste bilturen i hela mitt körkortsliv.
storm + is + snö + ej fungerande vindrutetorkare + immiga fönster + gapiga kvinnor + sommardäck + inga linser.
dog i alla fall inte.

åkte till A efter och kom hem därifrån för två timmar sen du är bra och rolig.

på två dygn har min kropp fått fem timmar sömn. JAPP DÅ STICKER VI OCH DANSAR PÅ DEN!

Kommentarer :

#1: Anonym

Vad FIN du var i den där blåa gullis!!

skriven
#2: Lydia

Tack jag saknar dig

skriven
#3: Anonym

Vi får mysa när vi kommer hem!! Saknar dig <3

skriven
#4: Felicia

var dansar du? :)

skriven
#5: Lydia

jaaaag dansar i en egenstartad grupp som heter Reflection. vi har hållit på till och från i typ 6 år men på den senaste tiden har vi typ inte dansat ett skit så det är kuwl att vi kör igen.

skriven

Kommentera inlägget här :