Bryssel dag 1






bussen gick 06.50. hann typ bara sätta oss sen var vid i Skavsta helt plötsligt! på flygplatsen åkte kameran ner i väskan men jag kan berätta lite roliga flyghändelser:

- när Kreese skulle snyta sig han var mycket mycket förkyld den stackaren. hördes på rösten och syntes i ögonen. han grävde i fickan efter alla tusen papper och när han sedan vecklade ut en servett och skulle genomföra snytningen sa han "fuck den var redan använd"

- en gång pratade vi om hur gott det skulle vara med en cheeseburgare vilket ledde till att Adam Kreese Jakob började mobba Mikael i vår klass som ofta äter på Mcdonalds.

Adam: haha nu skulle du allt vilja äta på Donken va Micke?
Mikael: ... jag är i alla fall den enda som har airbag härinne ifall det skulle hända något

- Adam: Kreese du satt ju fan och nös dig hela resan

nös dig?




sen åt vi på Mcdonalds när vi kom fram bara för det. dåligt utbud måste jag säga. ja ba hello one McFeast menu please. de ba we dont have that and we never will eller nåt sånt. men ni har ju den menyn på bilderna tänkte jag lurigt för mig själv då.











vi hade inga studiebesök första dagen och därför bestämde vi oss naturligtvis för att upptäcka Bryssel. här var vi inne i en jätterolig mataffär där allt kostade hälften så lite som i en svensk livsmedelsbutik. dessutom hade alla varor konstiga former. sprang la omkring där i några timmar kändes det som och ba KOLLA HÄR och HAHA och SHIT VAD BILLIGT belgarna suckade nog omg turister bakom våra ryggar men vi fortsatte yra mellan hyllorna.





















här är en människostaty som tog tag i mig så att jag skrek och fick en lindrig hjärtattack.




¨

sen köpte vi mäktiga våfflor. alla tittade verkligen på mig. gick och njöt av stunden eftersom jag tänkte att alla kollar bara för jag är snygg och blond och svensk säkert.
men så visade det sig att jag hade kletat nutella på hela näsan.









inte så mycket mer på hjärtat om den här dagen. sprang mest omkring på alla kullerstenar lärde oss området shoppade ett slag och benen var betty spagetty när vi anlände till hotellet på kvällskvisten. proppade dem med chips. 

dag två kommer i morgon. nu ska jag grilla i snöregnet.

Kommentarer :

#1: ems

Hahaha, den där lilla fantan!

skriven
#2: vet inte vem jag är..

trodde seriöst att det var jag som låg på sängen, men inser ju att det är du :O Men erkänn att det med kroppsformen och hårfärgen lika gärna skulle kunna varit jag? Haha - kul när man inte känner igen sig själv..

skriven

Kommentera inlägget här :