21.13

har man en blogg får man ta ansvar för att skriva i den vilket jag inte typ gör. sorry friends! men ni vet att när sommaren kommer med dess varma aktiviteter och när jag har tagit studenten åh then I'll be yours truly. 

om jag inte får fast anställning på Max vill säga. asså jag måste få jobb någonstans. träffade Madeleine idag som berättade att hon har jättesäkert arbete hela sommaren på Östenssons och att hon därefter antagligen kan bli tillsvidareanställd där.
och jag blev så glad för hennes skull samtidigt som jag greps av arghet över min lathet och mitt oengagemang. ba men jag har sökt fyra jobb hur många har du sökt frågade jag Madde. 
mer än 30 sa hon då.   

men! någon måste ju verkligen vilja anställa en sån som jag. en musikalisk pollenallergiker med dålig syn och 50 procent hörsel som hatar och helst tar avstånd från ekonomi men ändå går den gymnasielinjen.  



  

Kommentera inlägget här :