Svar

Gloria om Sportlunch:

Hej! Jag älskar din blogg!!!!! Kan du tänka dig att göra en videoblogg om mina frågor?:)

1. Hur går det i skolan för dig?
2. Har du några tips på hur man skaffar kille?
3. Du är så sjuuukt snygg! ÄLSKAR DIG KLÄDSTIL, hur gör du?
4. Vilka bloggar följer du?
5.Skulle du vilja läsa min blogg?:)

Puss<3:D


svar: väljer att svara på frågorna i textform den här gången. går bra hoppas jag.


1. skolan går fantastiskt. jag har blivit en sån som inte bryr sig så mycket fast ändå gör det. jag pluggar absolut aldrig mer än nödvändigt, och det brukar oftast räcka. i och för sig har inte den jobbigaste prov-och-tusen-läxor-perioden kommit än.

2. jag vill att sånt där ska ske oplanerat. typ att man kanske har umgåtts ett gäng ett tag och att man plötsligt ba men OJDÅ jag tror jag gillar han ju! tror inte det är så bra att hela tiden försöka hitta en kille bara för ATT. real love skare va. var dig själv och rolig.

3. ojojoj tack. jag vet inte. tycker det är kul med kläder skulle vilja ha ett eget klädföretag i framtiden.

4. okaj, jag läser nästan inga bloggar faktiskt. mina närmaste vänners följer jag och det är endast tre stycken. kollar på bilderna i kändisbloggar när jag har tråkigt.

5. om du länkar den skall jag giva den en chans!

det är sånt här som får mig att vilja fortsätta. när man får lite bekräftelse och beröm för det man gör och lägger ner tid på varje dag.

Kommentera inlägget här :