Torsdag

kommer in kisande i köket där pappa och annan farbror sitter. håller kaffekopp i handen:

"har du sett mina glasögon?"

lät jättesenil verkligen. och gammal. ba oj oj oj har du sett mina glasögon knagglig röst.

i väntan på bussen i morse stod Amanda på andra sidan gatan och jag såg inte att det var hon förrän hon började vinka, eftersom jag då var tvungen att börja identifiera och lista ut vem det var som vinkade och om den vinkade till mig. 

när jag var nästan vid skolan kom en bil körandes i racerfart och jag trodde det va några Dackemuppkillar som skulle döda mig. FÖR JAG SÅG INTE ATT DET VAR LISA OCH HENNES BIL... som ville ge mig skjuts.

jag ser dåligt för det här är inte normalt väl? MED glasögonen också är det sudd.

resten av dagen ska jag koppla aaav, kanske gå ut och gå lite, laga mat och plugga.




Kommentarer :

#1: Anonym

Vad fin klänning, SÖTIS!

skriven
#2: lisaa

även fast du har dålig syn så tycker jag om dig ändå!

skriven

Kommentera inlägget här :