Fy vilket tråkigt inlägg men ändå

innan Halv åtta hos mig och Pengarna på bordet börjar (det jag längtat mest till hela dagen vad har man för ett liv då?) tänkte jag lista vad inte gillar just nu.

- blek jag är så blek. blek med dålig kondition och mens 

- mensvärk. det kanske är ointressant men ibland gör det så ont att jag typ måste dö eller åla sönder mig på golvet 

- nästan allt jag lär mig i skolan behöver jag inte kunna 

- läsa i rättskunskapsboken och inte fatta nåt, men ändå känna mig duktig bara för att jag HAR läst. det är ju inte ens nödvändigt

- kolsvart kl innan sex i alla fall

- vintergrått hår smyger sig fram i huvudet

- mitt hår fastnar ju överallt

- körkortsboken förblir ofta ofta ööö jämt oöppnad

nu hinner jag inte mer får bli en del 2

Kommentera inlägget här :