Det var skönt att ta av sig jeansen

värt igår.

första som hände typ när jag gick av tåget var att jag träffade Adam! jag hade glömt bort att han finns eftersom vi inte målar tillsammans längre och därmed ses aldrig.

gick till stan. lite folk först blev roligare sen. jag är så trött nu att jag inte orkar skriva om nåt mer.
aaaaaeeeeee! va tråkig. jag är snygg i rött läppstift tydligen.  

somnade runt fyrasnåret och var på öppet hus halv nio. pappa och Vincent kom. jag frågade om pappa ville köpa en slips eftersom ett av UF-företagen stod och sålde såna. börjar om:

L: pappa vill du inte ha en slips?
P: njaaaaa... en bulle kanske.

nästan samma grej.

åt tacosoppa och äppelpaj som det alltid är när Kungshöga har öppet hus dock såg äppelpajen ut som köttfärs. kul med variation för ögat. farmor och jag lagar mat nu och ikväll ska jag NOG bara vara hemma eller gå till Jouline. JAG ÄR JU LEDIG MÅNDAG. körlektion förstör det.  



Kommentera inlägget här :