Ingenting var bra

gått i skolan. kommit hem. varit hos mamma i affären i kanske tio sekunder för sen kom pappa och vi åkte till ÖoB och köpte pepparkakor för att jag skulle ha möjlighet att överleva pluggeftermiddagen.

har inte gått så bra hahahahaha fick allvarligt typ raseriutbrott. på mamma och Vincent. såhär var det...

satt själv i köket och skulle läsa lite svenska. mamma kom hem samtidigt som Vincent kom ner från sitt rum. det första jag sa när jag såg dem var ungefär:

"asså det måste dammsugas här! Vincent du gör ALDRIG någonting!!!!!!!! du är så himla lat!!!!!! och mamma det finns ingen mat!!!!!!!!! JAG ORKAR INTE JAG HAR EN DÅLIG DAG!!!!!!!!!"

de stod ganska blickstilla i hallen då. mamma tröstade mig sen hon är så himla bra på sånT nu är allt nästan bra igen snipp snapp snut.

säger man snipp snapp snut eller snipp snapp snup? vad är en snup. en blandning av en snut och en sup.


Kommentarer :

#1: ..

snipp snapp slut haha

bra blogg!

skriven

Kommentera inlägget här :