Har ett anteckningdokument

i min dator. skriver där lite närsomhelst skitkonstiga saker. kanske kan bli ny kategori.  

/Tänker att jag inte vill vara jag ibland. Brukar också tänka att varför skulle inte jag kunna när andra kan. Alla är ju människor. De som kan är människor helt vanliga. Jag KAN sjunga. Varför gör jag det bara i duschen?


/Min mamma är den mest fantastiska. Vill ibland gråta för jag fattar inte att hon är min. Borde också uppskatta henne mer än vad jag redan gör och jag gör det redan jättemycket fattar ni hur mycket hon betyder för mig? Inombords säger jag åt mig själv att jag aldrig mer ska bli sur på henne när hon säger typ att jag måste sluta lägga mina grejer överallt. För jag gör ju det. Hon är inte värd att bli sur över och ändå blir jag det om och om igen. Är väl normalt. hahahahahahaha


/Har inre stress över balen. Vill hitta klänning bäst för Filip han passar i blått. Hoppas jag råkar se en isblå enkel stilren VACKER bra klänning i ett fönster snart. Som passar mina ögon som också är blåa. ALLA klänningarna är fula. Varför så sliskigt tyg? Varför sitter muddarna på fel ställen? Varför finns ens muddar utplåna dem då



/aaaaaj vad ont det gör att skära sig i munnen på hemgjorda potatisklyftor

Kommentera inlägget här :