Torsdag

ASSÅ IGÅR, efter träningen när jag gick ut ur omklädningsrummet. det var storm och i stormen fanns det tons of pollen som gav mig röda utslag i hela ansiktet. 
inatt sov jag ungefär ingenting, för det kliade i hals och ögon.

därför kändes det extra harsch att stiga upp sex i morse och komma på att det var nationella idag.
hörförståelsen var bitvis oförståelig, i alla fall när man var tvungen att läsa massa skit samtidigt. på sista sidan svarade jag på en fråga, och mitt svar var "good". hahahahahaha då skrattade jag åt mig. gillar mig själv när jag är sån, när vissa får panik och jag istället viftar bort det.

sen åkte jag hemmmmmmmmm och skrattade en gång till när jag träffade pappa:

L: var har du varit?
P: på församlingshemmet.
L: va? varför det?
P: ..... jag var jätteskitnödig.

HAHAHAHAHA FÖR VI HAR INGEN TOALETT.

Kommentera inlägget här :