Puss och godnatt

sitter i kökssoffan med tända ljus på bordet klassisk musik från datorn marabouchoklad fast det bara är tisdag och ute är det dunderstorm. tror det är askmolnet som svävar över mig faktiskt hehe. men det är mysigt. låter lite spöklikt och spännande. 

bestämde mig för att inte plugga ikväll mer. gick igenom skiten i alla fall. 
funderar istället på vem jag vill vara. Linns mormor frågade mig det idag (orkar inte säga varför jag träffade Linns mormor känner henne inte ens). 

vad vill jag bli liksom. 

jag som inte ens kan plugga franska fast jag är ganska bra på det. 
jag som inte kan klippa av mig håret fast jag egentligen vill eftersom det då skulle se tjockare och friskare ut. men det är la så, vi stannar gärna vid ovanorna.

i morgon är det temadag i skolan och då hoppas jag innerligt att jag missar musiken.

 

Kommentarer :

#1: mmmmmmmmmm

du skulle passa jätte bra i kortare hår :)!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :