Måndag

nu ska jag skriva exakt allting jag har gjort idag.

först vaknade jag klockan sex av min iphone, och precis som förra måndagen fattade jag inte varför den ringde först. sen kom jag på att det va skola.
när jag hade gått på toaletten drabbades jag av massa nysattacker. hade med pollen att göra TRORJAH. hahahahahahaha nös/nyste???!!!!! säkert 7 gånger på raken i alla fall.

sen blev jag hungrig och åt två mackor med leverpastej och ost och ett knäckebröd och ett äpple (förlåt).

första lektionen på schemat var musik, som för nuvarande inte är lika döjobbig som den varit hela året. jag och Sebbe övade vår låt. kom och se musikpaketets konsert Mission Impossible nästa vecka! tisdag! 18.30! på Lagman! jag kommer missa en teorilektion!

sen BOWLADE vi på idrotten och det hade jag förstås glömt att vi skulle göra så hade inte några pengar men det löste sig ändå. jag var bra ibland och ibland inte. Jenny sa att de där hålen som är i kloten innehåller mest bakterier i hela världen och det gjorde mig äcklad.  

CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE.

orkar inte nu är jag hemma i alla fall och tänkte läsa ut min bok som jag tydligen inte lyckades göra igår.

Kommentera inlägget här :