KUUUUUL

dagens PROBLEM. problem verkligen:

det är förstoppning i vår toalett, och eftersom badrummet på övervåningen är under renovering är den förstoppade toaletten den enda som återstår. alltså - vi har ingen toalett! det går inte att utföra sina behov! vill tala om för er att jag är mycket mycket kissenödig just nu och jag MÅSTE hålla mig till träningen.

nu till nåt kul!
Josefin från East Fm ringde för nån timma sen och berättade att hon ville att vi ska sjunga på lördag istället för fredag, i Norrköping istället för Linköping, klockan ett istället för fyra.
för att, hon vill ha med oss i tvprogrammet Skivkontraktet blaa 2011 vad det hette kommer jag inte ihåg. yey. fett.
så aaao vene. snart har jag lika hög statistik som Kissie och dricker latte varje morgon. 

fotboll.


Kommentera inlägget här :