HIHI

sådär nu är jag hemma och proppmätt.

OKEJ ja kan lika gärna säga den hemliga saken. jag och Jouline sökte till skivkontraktet 2011 idag, som East Fm arrangerar. gjordet som en kul grej MEST.
okej gjorde det för jag ville träffa Hugo och Julle. jag sa att jag tyckte de var fett bra och att jag lyssnade varje dag. jag lät som en fjäskapa.

på dirren efter skolan och begravningen i morgon åker jag och några till lkpg. skriv upp.

här är en video jag spelade in med min iphone innan vi åkte. slängde ihop låten igår så ha överseende. vad töntig jag är. kommer ta bort den imorn.

(mamma kommer in och diskar i slutet).

Kommentarer :

#1: Annelie

Helt helt underbart!!!

skriven
#2: Anonym

Jag bara RYSER. Ni är ju så grymma!

skriven
#3: Anonym

Nananajs

skriven
#4: Ekströöööööm

Hänger här ibland för att se vad som händer i en gammal väns liv, &!!!!!! Jag blev så jävla glad över att höra Lydia vaggelyr sjunga - awesome....!

skriven
#5: lisaa

så HIMLA BRA!!!

skriven
#6: jennybengt

helt underbart!

skriven
#7: Linnéa

Grymmmmmt bra får jag lova att säga !

skriven
#8: rebecka

rysningar! asbra :)

skriven

Kommentera inlägget här :