En dag i maj

hade temadag. åt skolmat och mackor. hade UF gjorde inget som vanligt. gick sen och kände på dörren in till musiksalen som som som VAR LÅST. min önskan hade slagit in. missade dock bussen och fick ändå sitta kvar en timme. gjorde inget. fick sällskap av Adam och Micke.



tog nästa buss. gick sen hem från den så tätt jag kunde intill alla stadens husväggar. det är dunderstorm idag igen.




på vägen hem såg jag en liten kille som åkte skateboard. tänkte att jag ville va som han. ba kunna åka skateboard lite när som.




kom hem drack kaffe åt mackor åt noggerglass fast inte på pinne läste i en tråkig Fridatidning.
fattade att jag blir tvungen att skippa träningen ikväll.
i morgon är jag lycklig och fri för en stund. då kanske jag ska åka till Linköping.

Kommentera inlägget här :