Vill ha lite snö snart

fortfarande aj i magen. mamma vill jag ska söka hjälp, eller ta tabletter - hatar har hellre ont?

MIN JULAFTONSÖNSKELISTA:

- en iphonedocka
- hörlurar

.......

blir det så när man åldras att man inte önskar sig något tillslut? jahaaaaaaaaaaaaaa är det DÄRFÖR alla vuxna alltid får så få julklappar! det finns ingenting de inte fått förut så man önskar sig ingenting. tråk då.

byter ämne. när mamma och jag gick hem från Tabita låg det en sopsäck på gatan...

mamma: NEMEN! det ser ju ut som vår sopsäck!

för alla sopsäckar ser ju absolut inte likadana ut.

nu ska jag äta popcorn som jag inte gillar. är bättre imorn får vi hoppas.

Kommentarer :

#1: Po

skriven
#2: Poi

Att kolla upp menssmärtor om de är SÅ jobbiga är bra att göra.. Det är inte meningen att man ska ha så ont!



Bara gå till gyn och prata med dem så de kan utesluta allt från endometrios till PCOS...



Lycka till!

skriven

Kommentera inlägget här :