Dagen innan

känner att jag måste skriva lite nu.

2012 snart här. gått ett år igen. HAAAAAATAR kan inte FATTAAAA hur tiden är så snabb. min fobi.
blir fruktansvärt besvärad inuti när jag läser eller ens hör t.ex. reklam om hur man ska spara till pensionen och sånt där. eller att ibland bara se en gammal människa. hur den inte liksom orkar. låter kanske hemskt men så det är. jag är rädd för att åldras. 

i alla fall ett drygt halvår kvar innan jag lämnar ett ja ganska stort område bakom mig i livet. att sluta gymnasiet. kanske aldrig mer gå i en skola.
jag ska bo med klassen jag ska åka på kryssning jag ska gå bal jag ska skrika i en vagn.
gråta ett hav.

lite rädd, men ska ha jäfligT kul hade jag tänkt också. 

annan panikgrej nu som inte alls har med saken att göra är tänkta nyårsklänningen som ännu inte är här hos mig!!!! vad ska jag ha på mig imorn då nahe jaha en köttklänning.
funkar inte så.

Kommentera inlägget här :