Snö kom idag som blir blask i morgon

jag tror att onsdag kan bli första gången i min livshistoria jag får ig på ett prov. jag fattar verkligen typ ingenting och det stör mig som in i helvete. att jag inte liksom kan plugga ens för jag vet inte hur man ska göra. 
ja matte är det.

fotbollen var kul. mamma kokar glögg nu. måste hoppa tillbaka till matten lite. satt en stund innan träningen, allt jag gjorde blev fel och ilskan inom mig spydde jag ut genom att ta dammsugaren och köra igenom hela huset.
... råkade suga upp en hundralapp för ja va för hastig tyvärr.

inre stress just nu är hitta balklänning och komma på vad jag ska göra på nyår.
förra året. varför så brun.

Kommentarer :

#1: Leif

Matteprov?



Vad är provet på och vad är det du inte förstår? Kanske kan jag hjälpa?

skriven

Kommentera inlägget här :