"Mina leggings sprack!"

igår kom tjejerna och Sofies pappa Anders och hämtade mig 17.30. första destination var köpa mat. Hemköp är numer känt för att ha en fantastisk salladsbar så det fick det bli, fast den var stängd.
en grekisk färdigpastarätt med röd prislapp på. kul jul.

sen umgicks vi länge och konstigt. kvällens samtalsämne - fotboll, jobbiga fotbollstränare, taktik, cuper, träningar. Emmas nya lädertights SPRACK. Sofie fällde mig i hallen
HAR ETT BLÅMÄRKE FRÅN DET IDAG PUCKO

21.30 ut i Dagmarstormen till parken. mycket folk och mestadels dålig musik. är tyvärr den som blir halvsur över sånt ibland. träffade Jenny och frågade varför hon fick för sig att öppna sina julklappar dagen INNAN självaste julafton?

"orkade inte vänta"

hahahaha sen blev jag ett sår rikare i munnen också. någon knockade mig så mina tänder bet mig ofrivilligt.

glad över att man idag kunde vakna utan att behöva tänka på någonting. ingen skola ekonomi Magnus matte c.

Kommentera inlägget här :