Hatlista

- vind
- tröjor som luddar
- byxor som drar till sig ludd
- jag-ska-bli-nyttig-och-hälsosam-nyårslöftet!!!!!
- smulor. jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. blir bara mer och mer rädd för såna för varje dag som går. kan inte ha smulor på golvet då måste jag dammsuga
- våra bästa år
- iphoneringsignalen tror det är min som ringer hela tiden
- jeanskjolar
- tv4 film
- Twins
- TJEJERNA SOM STÅR I KASSAN PÅ BIKBOK PÅ IKANO. ASSÅ. nej man ska inte hata människor men de är true fetmajobbiga.

kom nyss hem. har stångats i mellandagsrean. köpte en klänning för 80. ursprungligt pris 400.

Kommentarer :

#1: Tanja

Hahhaa jag känner tjejerna som står i kassan på bikbok på ikano ;)

skriven
#2: Anonym

Är de så puttinuttiga i verkligheten också?:)

skriven
#3: Victoria

Sv: Tack så mycket! ;)

skriven
#4: Sara

Jättefin bild du har på headern!

Vad har du använt för kamera? :)



Kika in på min blogg? :)

skriven
#5: Tanja

Nae inte sådär, dom är normala dom också ;)

skriven

Kommentera inlägget här :