Fjärde advent



Sabina kom hem igår. va med henne och Gårdstrandsfamiljen på kvällen. DÖR skrev julklappsrim skrattade hysteriskt. Anders råkade höra fel och trodde att jag skrev ett rim om leverpastej till min mamma.  
haha man ger väl nästan inte leverpastej till nån i julklapp.

Simon kom plötsligt också för att låna duschen. för han har ingen för tillfället nämligen. han går omkring till oss i släkten och ba hej får jag duscha här? tack tack.

hejdå.

Jouline borde komma nu. ska sjunga på juldagen klockan tio typ så ska öva. ångrar lite att man tackade ja vill ju sova ut dagen efter julafton. vakna av sig själv och ställa upp alla julklappar på en rad.
nej för jag önskar mig inte ens någonting, och det ska inte ens komma en tomte i år fick jag reda på igår. det där rimmade.  

ikväll har jag träningsmatch i Boxholm.

Kommentera inlägget här :