Sorry

så hände det igen. pappa snodde min älskade dator. han har ett viktigt jobb han måste göra och datorn måste nödvändigtvis vara med. vet inte om jag kan blogga idag heller.

fast har en sak jag hinner berätta innan jag färdas vidare i en bil till skolan. skulle gå av bussen igår och då fastnade min jackärm i dörren. fick en hjärtattack och slet och drog som en idiot.
tänk om jag inte hade kommit loss och liksom släpats efter bussen. så hade jag inte velat dö.

efter att jag kom hem (levande, GÖÖÖÖTTT) så fick jag äran att ringa upp tjejerna som kom med i Skänninge Lucia. min mamma har hand om hela den grejen. jag var självklart rolig och lurades och låtsades att jag ringde från någonting annat så att dem blev lite rädda. ÅH jag är så rolig.

bajs vad jag suger. är man borta två dagar från en blogg vet man inte hur man skriver längre.
ses när vi hörs.

Kommentarer :

#1: alma palma

Jag blev fan asrädd LYDDIAAA!! haha :P

skriven
#2: Julia Franzén

Åh, vad roligt! Vilka var det som kom med? :D

skriven

Kommentera inlägget här :