la main

Adam och några killar skulle ut ikväll. blev bjuden på deras förfest.

thanks but no thanks. ba TJA nu kör vi killar en halvtimme senare skulle jag ha suttit själv kvar i en stökig lägenhet med vetskapen om att jag hade blivit dissad för en klubb.
vill också vara 18. tycker att mamma och pappa borde ha planerat min födsel lite bättre och gjort så att jag åtminstone kunde ha fått fylla år i februari, eller nåt. inte oktober.

men okej! ett utav mina mål ska uppfyllas i morgon. handla nya kläder ska jag och det är ju faktiskt roligt.

och tyck inte att jag är konstig bara för att jag inte har tagit bort den döda flugan på mitt rum ännu. för ja, nu har jag faktiskt fastställt att den är stendöd för att den har typ suttit där i en månad och vem orkar sitta på samma ställe så himla länge.
den har blivit som en vän. den passar där.



Kommentera inlägget här :