Irriterad



tänker dela en grej med er som jag stör mig på.

personer på bussen som har sina väskor på platsen bredvid sig så att det inte går att sitta där. eller personer som sitter på platsen längst ut när platsen längst in är ledig.
om man ser att bussen nästan är full och att folk är i behov av och vill sitta ner så flyttar man ju på sin väska! eller flyttar in så att det finns plats.
det finns en kvinna på bussen varje dag som gör den här dumma grejen. och man måste liksom gå fram och fråga "hallå kan jag få sitta här eller?" och då finally gör hon plats men hon flyttar inte in till platsen närmast väggen utan hon går bort från platsen så att man själv får krångla in sig längst in och sen sätter hon sig igen.

OISEHFGOISDFNOIASJEFPF;VAÅ!!!!!!!!!! döda detta beteendesätt i bussar!

annars har jag haft en bra skoldag. ögonen är värre men det är mest alla människor omkring mig som tänker på. SHIT Lydia vad har du gjort?
asså hoppas inte någon tror att jag går omkring och gråter och att det är därför mina ögon är så rödsprängda.
slutade ett och nu är klockan redan halv tre fastän det enda jag sysslat med är att åka buss och gå hem.
måste faktiskt plugga. och så är det Halv Åtta Hos Mig på fyran ikväll.

HAHA. nu kom jag att tänka på en dum grej Jenny sade en gång. hon frågade "när börjar Halv Åtta Hos Mig?"
det fattar man ju. att det börjar halv åtta.

Kommentarer :

#1: Leif Wallin

Ohhh.... Så gör jag ALLTID på buss eller tåg. Jag avskyr de där äckliga elementen som är helt värdelöst tokvarma. Jag reser mig dock gärna upp och låter någon annan sitta på den platsen om de vill. Men om jag kommer först till två lediga platser så har jag privilegiet att välja den som är behagligast för mig.

Sorry att du inte gillar det... :-)

skriven

Kommentera inlägget här :