Ffrryysseerr

det är svinigt äckelaskallt utomhus. när man vistas på lite öppnare ytor strålar det minus 70 vindar genom hela kroppen.

var befinner sig bloggmotivationen???????????????????? har du tagit den elle. jättedåligt går det för mig.
vi vann i alla fall matchen vi hade igår och det var jäkligt tur för att jag gjorde typ självmål och efter det vilade det världens skuldkänslor på mina axlar. det kändes som världens undergång. i stunden.

just nu är jag glad för att: torsdagen är över. du skulle se vår klass klockan halv fyra på torsdagar. ingens hjärna fungerar och det enda alla orkar göra är att antingen sova och använda matteboken som huvudkudde eller flamsa igenom sig hela lektionen. man vill baaaara heeeeeeeeem.
och när man slutar och äntligen är på väg hem till soffan så ska man först åka buss i 50 min. och ibland måste man till och med stå ut med snuskiga blickar ifrån medelåldriga gubbar som jobbar på BT. livet är ju bedrövligt.

och när man kommer hem är det fantastiskt. att inte göra något och speciellt att man inte behöver plugga.
måste gå eftersom Halv Åtta Hos Mig finalen börjar nu. 

Kommentera inlägget här :