Shut it down

inte kul att cykla hem från träningen.

hade ju bilolyckorsnack hela dagen i skolan och hela vägen hem tänkte jag på hur lätt det faktiskt är att bli påkörd.
speciellt eftersom Skänninge är den mörkaste staden jag vet. seriöst. var tionde gatulampa funkar.
har inget lyse på cykeln och det är dumt.
cyklade förbi äckelparken. för ett tag sedan drömde jag att det var en mördare där som skulle knivhugga mig och minnet av det fick det att kännas som verklighet.
PLUS att Ella sade att jag skulle dö och ruttna på vägen hem bara för att jag åt ett äpple efter träningen.

mitt blåmärke fortsätter att växa. i duschen glömde jag hur ont det faktiskt gör och råkade torka mig lika hårt som vanligt på benet.
finner inga ord för smärtan jag kände.

och vänta nu..........i morgon är det torsdag MEN DET GÖR INGET för det är studiedag!!!!



vi har en sån där "allmän stol" i Skänninge som ALLA får sitta på när som helst gratis.

Kommentera inlägget här :