Our own way

saker som är kuliga:

- att jag gjorde masken på dansgolvet i lördags. snyggt också till och med.
- att jag har haft sjukt ont i nacken både igår och idag, och att jag har gått och trott att det är pga. kanske någon förkylning, att jag har legat fel, ELLER NÅT. kom till skolan idag och fick höra att ungefärligt alla tjejer i klassen också hade en hemsk smärta i nacken. vi kom fram till att det måste vara träningsvärk från dansen vi körde i lördags.
- att smörpaketet var halvfullt igår, och efter att morfar och mormor hade varit här var det slut. SERRI. det ser ut som om de har typ tio ostskivor på mackan men det är egentligen alltså smör.
- att en unge som kom in i affären idag sade att jag ser ut som en snäll häxa. för att jag har långt blondt hår och inte långt svart.
- att jag trodde att man sjöng "iron man" i låten "our own way." 

ja. finns säkert mer.
har funderat en stund på hur jag ska klara av den här veckan.
dans, fotbollsträning, handledarkurs, matteprov, franska, svenskaprov, ha rolikt.
men sen är det ju höstlov.

Kommentarer :

#1: Anonym

jag gjorde med masken hallååååååå!

skriven

Kommentera inlägget här :