Detta är typiskt min bror:

- att ta min cykel. asså JÄMT. hände senast idag. och när jag ringer och skäller ut honom säger han någonting i stil med "hahahaha OJ jag glömde att den var din."
?

- att till exempel sitta och göra ett jättejobbigt ljud. vi säger något så fantasilöst som att låta som en gris. jag säger åt han att sluta omedelbart och det är egentligen osmart av mig för då fortsätter han bara ännu mer och ännu högre.

- att varje gång han är bajsnödig meddela det högt. likadant om han behöver rapa eller fisa.

- att säga att jag luktar bajs.

- att väcka mig klockan halv nio en söndagsmorgon genom att spela elgitarr sviiiinhögt.

- att försöka trumma bättre än mig. (kommer aldrig hända MOHAHA.)

- att köpa två stycken 200 grams Marabou chokladkakor och käka upp dem på tio min.

- att inte svara på det jag frågar honom förrän jag upprepat mig typ, femton gånger. 

- att bli jättesur och till och med ibland, säga till mamma, när jag retar honom för att han är blekare än mig när jag inte ens är brun.

- att han ändå alltid på något vis vill att vi blir sams igen efter att vi har bråkat.
han skiter inte it.

Kommentera inlägget här :