Ska tröstäta

den. här. dagen.

för det första snöar hela världen snart ihjäl sig. men det värsta är att mina nycklar är borta. verkligen borta. på riktigt.
slutade ett. fem min innan bussen gick märkte jag att jag inte hittade dem. ringde alla mina kompisar men ingen hade tagit dem. letade på alla golv jag hade gått på och till och med i franskasalen. nepp. 
mina sista hopp är nu Jakob och Sofie. de har inte svarat än.

mitt i all panik fick jag som tur var tag på vaktmästaren. han öppnade mitt skåp så att jag åtminstone fick tag i min jacka, läxböcker samt mobil.
nu får vi verkligen hoppas att mina nycklar dyker upp genom ett mirakel eller dylikt för annars måste jag köpa ny skåpsnyckel och pappa blir tvungen att byta lås på hemdörren.

HAHA. ska jag förvärra allt elle?
hittar varken min psykologiläxa, svenskaläxa eller datalappen. om jag inte hittar den får jag ingen dator.






Kommentera inlägget här :