stand up

dansen gick bra. vi är snart klara. det är ju föreställning i slutet av april hallååååå.
den äger rum i skänninge biosalong, kom gärna om ni vill se mig. lovar att jag ska sätta alla steg och ta ut dem tills jag storknar. jag ska både göra handvolt, bakåtvolt och gå ner i brygga. det får man ju inte missa likzom. får dock hjälp med bakåtvolten till 70 %.

träffade sofies mamma på konsum förut också. innan hon gick sa hon "hejdå" då sa jag "a hejdå ha det bra" sen sa hon "du med!" och sen sa jag "desamma."
efteråt gick jag och grubblade över varför jag ens sa desamma när jag redan sagt att hon skulle ha det bra en gång. det var endast onödigt.
första lektionen är franska imorn så behöver mycket sömn. fast, jag tror att elisabeth gillar mig. jag är både bra och vänsterhänt precis som hon.



gammal va.

Kommentera inlägget här :