min kusin är snykk

så himla härlig dag. vädret. stämningen.
gick frivilligt hem ända från stationen idag. på rasten satt vi ute utan jacka på en bänk och det brändes på benen. asså ingen mer snö nu. ärligt. nu är det bra.

kom hem nyss, är inne på facebook och jag har nio vänförfrågningar. ofta jag är så populär.
jag har hela imorn färdigplanerad. jag går på matten. jag går på samhällen trots vår sämsta lärare. sedan skiter jag i världens mest ovärda lektion. estetisk verksamhet, musik. eller jag fejksjukanmäler mig väl. är då antagligen hemma kanske halv tolv istället för tre. jag hänger på mamma till lkpg i två timmar, letar jacka och lämnar in mobilen. snart får ni fler bilder samt ny och finare design med. har träning på kvällen.
ska inte plugga.

tvätt. det är tvätt överallt. det finns alltid tvätt att hänga i mitt hus. typ nu.

Kommentera inlägget här :