helg

nu för tiden är det nästan helt ljust när jag vaknar.
åkte till skolan vid kvart över sju och bussen tog bara en halvtimme den här gången. åkte hem efter franskan och ser att himlen är stört blå. det är nästan så att jag vill ut bara för att det är så fint.

fredagar är aldrig planerade i mitt fall. vanligast är familj, godis och tv och det brukar inte göra något. jag är bjuden på fest imorn hos en kille jag inte vet vem det är. på söndag har jag första träningsmatchen det här året och jag suuugeeeeer. jag är nervös för att totalt misslyckas med allt jag gör och att jag inte kommer orka springa. och min fot var det ja, vristen har sträckt sig. 



är så väldigt trött på min bild och min design. vill ha nya fräscha bilder och ljus blogg.

Kommentarer :

#1: Jenny

det där är jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaG

skriven

Kommentera inlägget här :