vill kissa

imorn börjar jag jobba. har kollat vädret och det verkar bli ganska okej.
bara det inte blir strålande sol och skitvarmt. då får jag panik eftersom jag vet att sådana dagar ska man ligga på stranden och sola. inte jobba.

hade en fin dag idag. tacos, fika, snack, gulaschsoppa, gitarr, hitta Nemo. sitta i en soffa. har typ inte gjort mer.

tänkte också berätta för er vad jag har druckit idag jämfört med hur lite jag har gått på toa.
vid frukost drack jag ett stort glas saft plus att det var mjölk i skålen med flingorna. kissade aldrig efter.
hos Tabita åt jag gulaschsoppa (typ bara vätska JU) och drack ett glas mjölk. kissade aldrig efter.
gick till Deborah. fikade. jag drack en hel dricka helt själv. kissade aldrig efter. kom hem till Tabita, tror att jag kissade. åt tacos. drack massor utav mineralvatten, te.
nu kissar jag på mig. hörs imorn.

Kommentera inlägget här :