ullared

hemma nu. beklagar att jag inte hann med något avskedsinlägg i lördags. försov mig och hade exakt 25 minuter på mig att packa, (eftersom jag inte hade gjort det kvällen innan) äta frukost, borsta tänderna, fixa mig så att jag såg någorlunda förträfflig ut och gå till Tabita. det var väl en helt okej ursäkt?

och asså, jag har haft det jättebra och allt sånt men i allmänhet så sög Gekås Ullared, själva köpcentret, den här gången. här kommer min inköpslista:
ett memory card till PS2
Tvspel
ett nagellack
ett par trosor
godis
åtta Läkerolaskar
en skräckfilm
ett par skor
tofsar

ville inte ens ha trosorna eller nagellacket eller tofsarna. köpte bara för att jag hade pengar.

låt mig säga att det kändes lite konstigt att gå omkring där med en i princip tom kundvagn bland alla andra människor som körde omkring med ungefär 16 överfulla. 
det gör inget. det känns faktiskt skönt att ha pengar kvar.

sen har jag ätit sushi. detta blir coolpoäng till mig. beställde och åt sju bitar helt själv. klibbigt ris, ingefära, någon sjukt stark sås, rå fisk och alger. typ. och jag klarade det fint.

fortsätter snart. måste bara duscha mitt hår. gör det fastän jag har match ikväll. står inte ut med att det är så äckligt.
.......kaaanske spelar lite också. RAYMAN REVOLUTION. det är minnen för mig. en gång var jag ett pro och ska se om det fortfarande sitter kvar.



förra året.

Kommentera inlägget här :