heeeej Lydia!

pappa kommer hem efter att ha spelat på en konsert någonstans långt här ifrån.
"heeeej Lydia! jag backade in i en stubbe på vägen hem så nu har vi ingen bil kvar."

fine. kkkkllllaaaannnntttt. han körde inte in i en trottoarkant eller en lyckstolpe som en normal människa skulle ha gjort utan han var för nödvändighetens skull tvungen att backa in i just, en, stubbe. nu kan jag inte be om skjuts på ett tag. och påtal om mer konstigheter berättade Deborah att hon hade ringt mig i morse när jag låg och sov och hon hade tydligen blivit jättearg på mig för att jag bara mumlade och inte gjorde det hon bad mig om. men sen så kom det fram att hon inte hade ringt till mig utan hon hade ringt till en annan tjej, som lät precis som jag! hehe vad pinsamt.

Deborah skriker i telefonen för att hon tror att pratar med Lydia men så var det inte Lydia hon pratade med :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Kommentera inlägget här :