äcklig

hej hej hej hej hej hej heeeeej hallå. sov hos Adam. han hade typ abstinens och visste inte vad han skulle ta sig till. han var fruktansvärt rastlös och när han ringde till min mobil fem minuter efter att jag hade spelat match lät det ungefär "Hej jag har inget liv jag går och köper en kebabrulle och äter den hos dig hejdå!"
så gjorde han det. sen spelade vi Sagan Om Ringen. sen kom mamma hem! vi pratade en stund och sen gick vi till Adam. såg en film. han somnade. jag kunde inte somna! dels för att han tog upp hela soffan men också för att jag inte var speciellt trött. jag såg på samma film fem gånger eftersom den började om igen varje gång den hade slutat. och jag förmådde mig inte att väcka Adam eftersom jag visste hur trött han var. han sover aldrig.
sen somnade jag. runt fem. vaknade tolv och var helt ensam i lägenheten. gick hem, äckligast i världen, åt frukost och nu ska jag duscha.

Kommentera inlägget här :