besöksrekord ni

jag sitter vid datorn. pappa ropar från köket.

P: lydia! du kan ta mat här om du vill!
L: mmm
P: men kom då! du måste äta den här maten.

jag börjar undra. pappa kan göra två sorters maträtter.
burksoppa och pasta.
varför vill han att jag ska äta mat så plötsligt?

L: varför måste jag äta?
P: det är jättegott!
L: har du gjort maten?
P: JA! 
(ni ska bara veta hur stolt han lät.)
L: då vill jag inte ha.
P: du måste ha.
L: är det någon pasta inblandad?
P:....ja.... men det är mycket godare den här gången!

HÖR!
han gjorde spegetti med bacon.
jag liksom hatar bacon.



sådär såg jag ut för fyra år sedan.

jag kommer ihåg att den där bilden tog jag första dagen i sexan.
första dagen i sexan fick jag även reda på att en kille i min klass tyckte att jag var sexig.
ärligt. ser jag det minsta sexig ut på den här bilden?
HUR många killar idag skulle säga "åh vilken sexig tjej" när de har tittat på den här bilden.
JAG ÄR JU ASLITEN.


Kommentera inlägget här :