exakt!

jag har aldrig känt mig så oerhört oinspirerad till att skriva blogg, som, nu.

jag hatar historia.
nä, jag hatar att min lärare har gjort så att jag har börjat hata historia.
jag bara förstår alltså inte riktigt hur han bara liksom tänker.

och. alla historieböcker, kemiböcker, biologiböcker, allt! ska alltid vara så komplicerat skrivna.

ord på fel ställen och ord som man inte fattar vad de betyder. vad är det för stil?

jag skumläser medan jag tänker på något helt annat.
ibland upptäcker jag att jag har läst samma mening 78 gånger.

idag är allt, allt som har med skolan att göra, omöjligt.



jag vill bara ha min mobil så jag kan ta kort.

ni dööör ju på mina bilder.



Kommentarer :

#1: elin

gud så snyggt hår du har!

skriven
#2: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

va fint hår du har :) !

skriven

Kommentera inlägget här :