uppdatering

idag har jag lidit.

jag led när jag gick till skolan, (sov ju hos jenny) för att SHIT vad min väska VÄGDE!
det gick inte andas!

jag led i skolan, vissa stunder. typ på mattelektionen för jag var askissenödig.

jag led när jag åkte hem för att då var jag tvungen att bära på den där väskan igen.
OCH när jag kom hem, blev det frid.
ingen väska, inte kissenödig. fast läxor.
jag tränar om en timme och du ska veta vad jag bara vill dit.
springa bort allt lidande och bara spela fotboll.
springa bort allt jag har ätit idag och känna mig bra.

komma hem och plugga. för hah, jag vet ju att jag inte kommer ta tag it innan träningen.
det kan ja ju drömma om.

nu har det ju gått tio dagar sedan jag lämnade in min mobil.
varför får jag den inte? halla?



pappa spelar saxofon.

försöker han att se snygg ut här elleeeeeeeer?
egobild ju!

Kommentera inlägget här :