tisdagen den första september

när jag och jenny satt och väntade på bussen i det EXTREMT för varma vädret idag diskuterade vi borttappade saker.

tänk alla saker man har tappat bot i livet.
undrar vart de är någonstans. för de försvinner ju inte. de har ju bara hamnat på något annat ställe.

vad har mer inträffat.
jag åkte förbi "ån där det ligger massa döda fiskar" idag igen.
förut, när den där ån var ganska normal. den har aldrig varit speciellt fin, men när den bestod av annat än bara döda fiskar, då tyckte jag att den var ganska mysig.

jag har aldrig tyckt att den har varit ganska mysig.
men hur ska jag uttrycka mig! jag har tyckt bättre om den!



jag ska lägga mig i sängen och känna mig dålig.

idag är en sådan dag. jag känner mig så himla sämst.
och det beror inte på någonting. jag bara känner så ibland.

tro inte att jag hatar mitt liv eller så. 

Kommentarer :

#1: Jessica

ååh va fint hår du har:)? Förlåt men är det äkta:)?



Hur har din dag varit:)?

skriven
#2: Jessica

okej, det var jätte fint iallafall:).

Jo min dag har väl varit helt okej, men jag har inte mått så himla bra...

skriven
#3: Linnea

svar; tack du ska ju verkligen inte säga något du!:) skitsnygg och perfekt hår!:D

skriven

Kommentera inlägget här :