min dag

morgonen sög ju.
och skoldagen sög mer.

jag gick och sa det i skolkorridoren.
"ååå! kan inte den här dagen gå och äckla sig någon annanstans än att sitta och äckla sig på mig!"

det enda som har varit någorlunda roligt idag är följande:

jag och jenny sitter och väntar på bussen hem.

J: hon där borta var inte så vacker.
L: nä, jag är till och med vackrare än hon när jag är ful.

fast jag skoja juu. så ego är jag väl inteeeee.

och.
där mitt skåp är finns en tv. den stod på idag när jag skulle hämta en grej.
på tvn var det reklam på carolas julskiva.
jul!? nu!?
så tänkte jag inte då. utan när jag hörde låten "det strålar en stjärna" fick jag typ, black-out.
jag blev så fylld av julkänslor att jag omedvetet började sjunga med i låten, lät kungshögaskolan försvinna ur mitt liv för en stund, och så snurrade jag ett par varv. asså, när jag sjöng.
självklart så kommer det, en kille i typ trean, gåendes där, precis då.

slutar generat och tänker att shiääät, lite pinsamt där, kanske.

så. allt annat har varit dåligt. 



jakob. en kusin.
jag har ju liksom bildbrist nu när min mobil är på lagning.

jag tror inte det kommer gå för mig att försöka vända den här dåliga dagen till något positivt.
jag tänker bara låta den gå och i morgon kommer jag inte att komma ihåg att jag levde den här dagen.

Kommentarer :

#1: shahad<3

sööt blogg du har snyggt hår ;)<3

skriven

Kommentera inlägget här :