jag fick ett anonymt samtal

jag: hallå?
han: din mamma!

då tänkte jag å! yes! vill han möta mig i "din-mamma-skämt!?"
för det är jag fett bra på.

jag: min mamma?
han: din mamma är så tjock att man blir trött om man springer runt henne.
jag: din mamma är så tjock att hon måste ha ekvatorn som bälte.
han: ... din mamma är så ful att när man tittar på henne dör man.

man ba men den var ju sämst!

jag: din mamma är så tjock att om hon går förbi min tv missar jag hela fem program.
han: ameh uuuuh vad cool du är!
jag: du är så fet att du måste ha en strumpa på varje tå.

jag har aldrig känt mig så nöjd.
jag tror att hans syfte med detta telefonsamtal var att han skulle äga mig.

ibland är det ju bra att jag kan sånt där.

OCH. jag spelade in ungefär hela samtalet.

jag ska bränna ut det på skiva och skicka till han.


Kommentarer :

#1: paulina

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=ppaulinaa

Få tusentals besökare, bli medlem!

skriven

Kommentera inlägget här :