självklaaaart

jag tror, att jag kanske måste börja inse att jag är inte en människa som kan fara omkring hur som helst och samtidigt hålla mig frisk hela tiden.
det är ju då jag blir sjuk.
t.ex. att jag tränar fast jag har ont i halsen.

nu hade jag 39 i feber igår och idag har jag ont i halsen och blåsor i munnen.
nu missar jag matteprovet och får gå och dras med att jag har det kvar, plus no, engelska och franska. 

jag har gjort en egen spotify profil. jag vet, nehej redan!
jag fick en invite. taaack tack.  
lampskärm, gardinstång och dörrklocka fanns redan som användarnamn och då fattade jag hur många det måste vara som har det där musikprogrammet.



will knarka panodil and ipren I promise.

Kommentarer :

#1: Freddie

du är väl inte sjuk på den bilden ?

skriven
#2: Freddie

hehe.. ok .. sorry :)



hur mår du nu då?

skriven

Kommentera inlägget här :